T. 038 385 15 00   |    E. info@cotap.nl

Veelgestelde vragen

Wij zijn een full service groothandel, die aan ons landelijke dealernetwerk levert. Als consument kunt u dus niet bij ons bestellen.
Zoekt u een dealer bij u in de buurt? Neem dan contact op met onze binnendienst, zodat zij u kunnen adviseren.

Bestellen is alleen mogelijk als u bent ingelogd als dealer.
Als Cotap dealer heeft u van ons een inlognaam en wachtwoord ontvangen.
Bent u Cotap dealer en heeft u geen inlognaam en wachtwoord ontvangen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Bij het login scherm klikt u op de link 'wachtwoord vergeten'. Hierna volgt u de procedure om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Bekijk hier het filmpje:
Ja, dit kan. Nadat u bent ingelogd gaat u naar 'mijn account', daarna kiest u onder 'accountbeheer' voor de optie 'wachtwoord veranderen'. Hierna volgt u de procedure.

Als u eenmaal ingelogd bent, verschijnen er een aantal extra opties.

Orders plaatsen

U kunt digitaal uw orders invoeren. Dit werkt net als in een webshop: shop, klik, klaar. Vervolgens kiest u afadres, afleverdag en aflevermoment en uw order wordt meteen verwerkt op de binnendienst.

Mijn account

Eenmaal ingelogd krijgt u inzicht in uw eigen account. Daarbij krijgt u onder andere volledig inzicht in uw orderhistorie. U kunt ook nabestellingen plaatsen waarbij u oude orders als uitgangspunt neemt.

Voorraadposities

Van ieder product krijgt u continu inzicht in de actuele voorraadstatus.

Prijzen

Op basis van de met u gemaakte prijsafspraken worden de voor u geldende inkoopprijzen getoond. Zijn er geen afspraken gemaakt of voert een collectie niet officieel in uw winkel dan zijn de standaardprijsafspraken van toepassing.

Voor de veiligheid van de techniek staan wij garant. Wij werken samen met een partner die over de hele wereld voor de grootste bedrijven deze software gebruikt. Ook hebben wij de processen door een onafhankelijke partij laten testen om deze veiligheid te borgen.

Daarbij is het uiteraard wel belangrijk dat u uitlogt. Als u uw account ingelogd laat staan en iemand anders heeft fysiek toegang tot uw computer, dan kan deze persoon uiteraard in uw account kijken. Dit is uiteraard uw eigen verantwoordelijkheid.

Ja, er zijn twee soorten accounts.

Leidinggevende account

Dit type account heeft inzicht in alle beschikbare en mogelijk vertrouwelijke gegevens. Inkoopprijzen, orderhistorie, etc. Iedere klant ontvangt ontvangt minstens één leidinggevende account.

Werknemers account

Op verzoek zijn er ook 'werknemers'account beschikbaar. Deze accounts hebben geen toegang tot vertrouwelijke informatie, maar wel inzicht in de voorraden en de mogelijkheid om digitaal orders in te voeren.


Ja, daarvoor hebben wij als u bent ingelogd de functie 'snel bestellen'. Deze vindt u bovenin uw scherm onder de link 'snel bestellen'. Hiermee vult u met enkele muiskliks of zoekopdrachten uw winkelmandje.

Om een afspraak te maken kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. In overleg met u zullen we kijken naar de aard van uw verzoek en - wanneer relevant - een afspraak maken.

De leg- en onderhoudsinstructies zijn als .pdf bestand te downloaden. Deze vind je per productgroep onder het tabblad 'leg- en onderhoudsinstructies'.

Onze contactgegevens vindt u hier

De beschikbare vacatures staan onder de link 'vacatures'.
Uiteraard kun je ook vrijblijvend een brief met CV sturen of bellen. Gemotiveerde en getalenteerde mensen geven wij graag een kans.

We zijn van mening dat je niet alles moet digitaliseren. In deze specifieke situatie is het verstandig om telefonisch contact op te nemen met onze binnendienst op 038 385 1500. Eén van onze binnendienstcollega's zal dan - samen met u - naar een passende oplossing zoeken.

Als uw partner in vloeren staat onze dienstverlening aan u centraal. Wij doen ons uiterste best om uw bestelling naar tevredenheid te verwerken. Het kan uiteraard voorkomen dat de keuze niet de juiste blijkt te zijn of dat het product niet naar tevredenheid is. 

Retourformulier
Wilt u een artikel retourneren, dan vragen wij u dit te melden aan de hand van een retourformulier. De voorwaarden waaronder het artikel retour genomen kan worden, worden daarin omschreven. Wij vragen u deze voorwaarden goed door te lezen. Op deze wijze kunnen wij u snel en efficiënt service verlenen.


Retourprocedure
-    Meld uw retour bij onze klantenservice, dit kan telefonisch via 038-3851500 (kantooruren) of per mail naar verkoop@cotap.nl of parket@cotap.nl.
-    Vervolgens ontvangt u van ons een e-mail met daarin instructies en een retourformulier, voor de artikelen die u wilt retourneren. 
-    Vul het formulier volledig in en stuur dit retour naar verkoop@cotap.nl of parket@cotap.nl

Heeft u een klacht over een product? Download hier de formulieren en vul in wat van toepassing is op het geleverde product en stuur deze retour naar: aftersales@cotap.nl.

Let op: Enkel volledig ingevulde formulieren en welke voorzien zijn van beeldmateriaal worden behandeld. Voordat een klacht wordt aangemeld, dient u eerst zelf de klacht te beoordelen.
Laden
Laden