Introductie Berry Alloc Pure PVC

vrijdag 11 maart 2016

Met gepaste trots introduceert full-service groothandel Cotap vanaf deze week het nieuwe Berry Alloc Pure PVC stroken concept. Cotap is exclusief distributeur voor de Nederlandse markt van deze innovatieve PVC stroken collectie. Met de kenmerkende en vernieuwende eigenschappen van dit product verwacht Cotap wederom een nieuwe impuls te geven aan de PVC stroken verkopen in Nederland. Tijdens de Cotap Living Tomorrow Experience eind 2015 heeft Cotap de primeur van deze collectie voor het eerst aan zijn dealers gepresenteerd en gedemonstreerd. Het hoge enthousiasme van de dealers en het bijbehorende hoge aantal aanmeldingen bood ruim voldoende draagvlak voor een zo snel mogelijke introductie.

De collectie is omvangrijk met maar liefst 28 hout- en 15 tegeldecors. Deze zijn verkrijgbaar als glue down variant (dryback), maar tevens met het innovatieve 360 graden Dreamclick systeem (click). Ook zijn er twaalf houtdecors in lange lengte leverbaar. De collectie is in verschillende toplagen beschikbaar: 0.3mm, 0.4mm en 0.55mm.

 Hiermee biedt de uitgebreide collectie een vloeroplossing voor ieder budget, iedere smaak, trend en toepassing. Met consumentvriendelijke USP’s als ‘100% waterbestendig’, ‘geen voorbereiding van de ondervloer nodig’, ‘extreme geluidsabsorptie’ en de mogelijkheid om te combineren tussen tegel en hout, wil Cotap consumenten voor de Berry Alloc Pure collectie laten kiezen.

 Het bijzondere 360 Dreamclick kliksysteem is één van de eyecatchers van deze collectie. De kenmerkende vertanding zorgt voor een ijzersterke verbinding die onder invloed van warmte niet vervormd of zachter wordt. Doordat de vertanding ook doorloopt op de kopse kant is het leggen van bijvoorbeeld een visgraadmotief kinderlijk eenvoudig. Alle kwaliteiten hebben dezelfde verbinding dus ook het onderling combineren van verschillende kleuren en decors is mogelijk. Zo biedt de collectie veel ruimte voor individuele vrijheid en creativiteit.

 De introductie start vanaf halverwege maart. Hierbij worden niet alleen de displays en de collectie uitgereden, maar wordt de collectie – geheel volgens de nieuwe Cotap strategie – breder ondersteund met digitale instructiefilmpjes op Youtube, kwalitatieve brochures en later dit jaar nieuwe web- en microsites.

Aan het laden
Aan het laden