Klantenservice
Onze Vloerfanaten staan voor u klaar!
Als Vloerfanaten streven we voortdurend naar optimale service en kwaliteit - niet alleen in onze producten, maar ook in hoe we u ondersteunen. Heeft u een vraag over een bestelling, zoekt u advies over vloeren of loopt u ergens tegenaan? Onze Vloerfanaten staan met passie en enthousiasme voor u klaar om u verder te helpen!
Retouren
Wij staan voor vloeroplossingen. Soms blijkt een product toch niet helemaal wat u zoekt of moet iets omgeruild worden. Dat kan gebeuren, geen probleem! Wij zorgen ervoor dat alles snel en soepel geregeld wordt. Samen kijken we naar de beste oplossing, zodat u altijd de perfecte vloer voor uw project heeft. Dankzij ons eenvoudige en transparante retourproces weet u precies waar u aan toe bent!
retour aanvragen
Kwaliteitsmeldingen
We vinden het belangrijk dat u altijd kunt rekenen op de juiste kwaliteit. Er kunnen situaties zijn waarin de kwaliteit toch niet helemaal in lijn is met onze standaard. Als u technische of visuele afwijkingen opmerkt horen we dat graag! Het indienen van een kwaliteitsmelding stelt ons in staat om de situatie te bekijken en adequaat te reageren.

Visuele kwaliteitsmelding
Bij Cotap begrijpen we dat de uitstraling van de vloer essentieel is. Als u visuele afwijkingen opmerkt kunt u deze eenvoudig melden. Selecteer het serviceformulier dat van toepassing is:

Technische kwaliteitsmelding
Onze vloeren moeten niet alleen mooi, maar ook technisch in topvorm zijn. Als u een functioneel of technisch probleem ervaart horen we dat graag! Selecteer het serviceformulier dat van toepassing is:
Dit vragen wij van u
Om uw kwaliteitsmelding in behandeling te kunnen nemen, vragen we u het serviceformulier volledig in te vullen en samen met de benodigde foto’s in één e-mail te sturen naar aftersales@cotap.nl. Lees hier aanvullende informatie over de foto's die we van u nodig hebben om uw melding in behandeling te kunnen nemen.
Dit kunt u van ons verwachten
Zodra uw kwaliteitsmelding compleet is, ontvangt u van ons een bevestiging dat we deze in behandeling nemen, inclusief een indicatie van de behandeltijd. Is uw melding niet compleet? Dan neemt een van onze Vloerfanaten contact met u op om de gegevens aan te laten vullen.
Vragen?
Heeft u een vraag of wilt u iets meer weten? Neem dan eens een kijkje bij onze veelgestelde vragen – wie weet heeft u daar al snel het antwoord! Staat uw vraag er niet tussen? Geen probleem! Via ons contactformulier kunt u eenvoudig uw vraag stellen. Uiteraard staan onze Vloerfanaten ook voor u klaar. bereik hen via 038 – 385 15 15 en ze helpen u graag verder!