Upgrade 



Eind deze maand krijgt onze geautomatiseerde omgeving een upgrade naar een nieuwere en verbeterde versie. Om ervoor te zorgen dat u de minste hinder van de transformatie ondervindt, willen wij u vragen in week 48 en 49 rekening te houden met de volgende wijzigingen:

  1. Vanaf donderdag 30 november 16:00 uur tot en met maandagochtend 4 december 08:00 uur is de webshop niet toegankelijk en heeft onze binnendienst geen toegang tot het ordersysteem.
  2. Retouren die woensdag 29 november, donderdag 30 november en vrijdag 1 december aangemeld worden, worden vanaf maandag 4 december in behandeling genomen en ingepland.
  3. Vrijdag 1 december is het niet mogelijk om goederen bij ons af te halen of per koerier op te halen en af te leveren.
  4. Op vrijdag 1 december en zaterdag 2 december kunnen er geen wijzigingen doorgevoerd worden in uw (NAW)-gegevens.
  5. Maandag 4 december leveren wij geen orders uit;
  6. Orders voor levering op dinsdag 5 december, dienen uiterlijk op donderdag 30 november voor 14:00 uur bij ons geplaatst te zijn.
  7. Orders die donderdag 30 november na 14:00 uur bij ons worden geplaatst, worden automatisch op de eerstvolgende levermogelijkheid na dinsdag 5 december gezet;
  8. Retouren die woensdag 29 november, donderdag 30 november en vrijdag 1 december aangemeld worden, worden vanaf maandag 4 december in behandeling genomen en ingepland.
  9. Vanaf donderdag 30 november 16:00 tot en met maandagochtend 4 december 08:30 heeft de afdeling aftersales geen toegang tot het systeem. Daardoor is het aanmaken, bekijken en aanpassen van klachtendossiers, verkoop- en retourorders niet mogelijk. De aftersales afdeling is op vrijdag 1 december wel telefonisch en per e-mail bereikbaar voor eventuele technische vragen.
Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u zo min mogelijk hinder ondervindt van de werkzaamheden. Bedankt voor uw begrip!
Aan het laden
Aan het laden