Introductie Vivendi marketingconcept

woensdag 27 juni 2018
Met een on- en offline aanpak probeert Cotap meer grip tekrijgen op de klantreis die iedere consument doormaakt. Door de inzet van eenslimme mix van marketingmiddelen wordt iedere fase van de klantreis beïnvloed;van het oriënteren thuis op de bank tot het daadwerkelijke moment van aankoopin de winkel. De gehele campagne draagt bij aan een overtuigend verkoopmomenten meer traffic naar de winkels van detaillisten.

Vivendi is van toepassing op vier specifieke Ambiant Tapijt kwaliteiten uit de laatste productintroductie: Oakland, Detroit, Aurora en Memphis. Drie hiervan worden per direct geintroduceerd, kwaliteit Memphis volgt in augustus.

Digitaal is de nieuwe actie website www.ambiantvivendi.nlgelanceerd. Voor de consument is hier alles terug te vinden over de betreffendetapijtkwaliteiten en de bijzondere eigenschappen. Een dealeroverzicht zorgtervoor dat de consument een lokale specialist zal vinden. Voor de dealer is eenspeciale download pagina samengesteld waarop ze terecht kunnen voor debijbehorende logo’s, afbeeldingen, video, social media banner, etc.

Voor op de winkelvloer ontvangt de detaillist een box metverkooptools, welke gevuld is met materialen om de winkel mee aan de kleden. Metdeze zogenaamde omnichannel (on- en offline) aanpak doet de Genemuidense vloerendistributeureen serieuze poging om de detaillisten verder te ondersteunen bij alle verkoop-en marketingaspecten.

Aan het laden
Aan het laden