T. 038 385 15 00   |    E. info@cotap.nl

Customer service


Wij stellen het contact met onze klanten op prijs.
Dit stelt ons in staat om onze service iedereen keer te verbeteren.
Dit is iets waar we iedere dag naar streven.


Klachten
Heeft u een klacht over een product? Download onderstaand serviceformulier welke van toepassing is op het geleverde product en stuur deze retour naar aftersales@cotap.nl.

Serviceformulier PVC
Serviceformulier Tapijt, Karpet en Vinyl
Serviceformulier Laminaat & Parket

Let op: Enkel volledig ingevulde formulieren en welke voorzien zijn van beeldmateriaal worden behandeld. Voordat een klacht wordt aangemeld, dient u eerst zelf de klacht te beoordelen. Heeft u vragen met betrekking tot een klacht? Team aftersales is bereikbaar op 038 – 385 15 15 via optie 5 of per e-mail via aftersales@cotap.nl. Wij staan graag voor u klaar!

Vragen?
Voor vragen over deze website verwijzen wij u eerst door naar de veelgestelde vragenVindt u hier niet het antwoord op uw vraag dan kunt u ons via het contactformulier uw vraag stellen. Uiteraard kunt u ook telefonisch contact met onze binnendienst opnemen voor uw vragen op telefoonnummer 038 385 1515.


Onze overige contactgegevens:

Cotap B.V.

Bezoekadres
Oosterbrugstraat 27
8281 BT Genemuiden
NL - 8280 AA  Genemuiden

Postadres
Postbus 23
NL - 8280 AA Genemuiden

t +31 (0)38 385 1500
f +31 (0)38 385 1525
e info@cotap.nl

Administratieve gegevens Cotap
KVK nr: 05054147
BTW nr: NL802997697B01
IBAN nr: NL28 RABO 0321 4031 34
BIC: KREDBEBB
Swift nr: RABO NL 2U

Laden
Laden