Klantenservice
Als uw partner in vloeren staat onze dienstverlening aan u centraal. Wij doen ons uiterste best om uw bestelling naar tevredenheid te verwerken. Mocht er onverhoopt toch iets misgaan dan komen wij graag met u in contact. Dit stelt ons in staat om onze service te verbeteren en dat is iets waar we iedere dag naar streven.
Met bovenstaande knoppen kunt u een klacht- of retourprocedure starten vanuit uw factuuroverzicht. Open de betreffende factuur en gebruik de knop 'Registreer klacht' of 'Retourverzoek maken'.
Enkel volledig ingevulde klachtenformulieren en welke voorzien zijn van beeldmateriaal worden behandeld. Voordat een klacht wordt aangemeld, dient u eerst zelf de klacht te beoordelen. Wilt u één of meerdere artikelen retour sturen? Goederen die niet zijn aangemeld middels het retourformulier worden niet gecrediteerd.
Wanneer u een klacht heeft op een door Cotap geleverde vloer dan kunt u deze indienen via het online klachtenformulier. Wordt de klacht gegrond verklaard en is er sprake van een verborgen productiefout? In dit geval heeft u, onder bepaalde voorwaarden, recht op onze herlegvergoeding.Vragen?
Voor vragen over deze website verwijzen wij u eerst door naar de veelgestelde vragen. Vindt u hier niet het antwoord op uw vraag dan kunt u via het contactformulier uw vraag stellen. Uiteraard kunt u ook telefonisch contact met onze binnendienst opnemen op telefoonnummer 038 385 1515. Heeft u vragen met betrekking tot een klacht? Team aftersales is bereikbaar op 038 – 385 15 15 via optie 3 of per e-mail via aftersales@cotap.nl. Wij staan graag voor u klaar!